lördag 6 februari 2010

Förändringar

Sitter i soffan och dricker en kopp värmande te. Längtar tills ikväll och försöker
komma i form. Kan inte bestämma mig för om jag ska dricka champange, vin och öl eller om jag ska dricka bubbelvatten, coca cola och alkoholfri cider? .
Egentligen vill jag vara nykter så att jag kan åka och hämta folk om dom ringer i panik. Samtidigt som jag känner för att vara full med min familj och deras vänner. Förtår inte ens hur det kan vara något svårt att komma fram till haha.

Idag har då mina tre fina vänner åkt, så nu ska jag agera höök så jag inte missar något. Har nämligen lovat att rapportera alla stora och små händelser. Ni vet, i Indien är inte allt normalt så man måste ju hålla dom uppdaterade så att dom inte glömmer hur Sverige funkar osv. Kommer sakna dom. Men fan, dom kommer ju snart hem.



Har kommit fram till det att jag har ändrat stil på så många sätt.
Mina tankar är mer relevanta än innan,
min musikstil har blivit "normal" men sjävklart kommer jag alltid älska Björnis, Cascada, Lena PH, Thomas Ledin osv...
Min klädstil har ändrats,
jag har fått ett nytt intresse för mode och skönhet,
Äldre män är intressant,
Sen har jag ändrats på ett annat sätt också, jag har börjat gilla att gå runt utan BH hahahah.



Föresten, tycker ni att det är manligt med killar i linne?

Nu ska jag äta chips, för idag är det syndaredagen =)
Sköt om er, Love

2 kommentarer:

one day you will. sa...

hahahah du är väl skön eller! Jag skulle allt bra gärna vilja ta en kik in i din hjärna, det är så fascinerade hur seriösa och oseriösa saker alltid blandas så fint när det gäller dig!

Linnéa sa...

sara, vi sessnaaaaaaart! Och jag btycker det ar bra att du uppdaterar oss! PUSS love

Linnea