söndag 7 februari 2010

Jag kom precis på att jag har hittat min bästa vän, TV:n. Från att ha gått från att vara en som aldrig kollar på TV till att nu vara en som är bänkad flera timmar om dagen. Detta känns läskigt. Huuuuue

Måndag: 19,30 Halv åtta hos mig 20,00 Familjen annorlunda 21,00 Spårlöst
Tisadg: 19,30 Halv åtta hos mig 20,00 Bygglov
Onsdag: 20,00 Lyxfällan, 21,00 Andra avenyn
Torsdag: 20,00 Du är vad du äter, 21,00 kniven mot strupen
Fredag: 20,00 Let's dance och sen Solsidan och sedan Let's dance igen
Lördag: ingenting speciellt.
Söndag: Repriser och sedan En annan del av köping

1 kommentar:

Unknown sa...

haha känner igen mig i det där. även om jag inte tittar så jättemycket så sätter jag på tv:n direkt när jag kommer hem från skolan, för att det inte skall vara så tyst i lägenheten och ifall de skulle gå något bra program :D