onsdag 14 oktober 2009

Snuvig onsdag/torsdag

Dagar som den jag har haft idag, är dagar som är i min smak.
Första fika gästen kom klockan 12.30, några koppar kaffe samt några pepparkakor slank ner i strupen. Som vanligt trivdes jag som en fisk i vattnet i ditt sällskap, det blir aldrig en tyst sekund och leendet finns ständigt med oss. Framtidsplanerna blir tydligare och tydligare för varje gång vi ses, haha bra tokiga är vi min kära vän :).
Klockan 15,30 kom min andra fikagäst. (får ju passa på medan man är hemma och är sjuk, men inte så sjuk att man inte kan träffa vänner). Även där slank det ner en del kaffe, våfflor och macka. Sandra, du är en del av mig. Min ängel <3.

Nu ligger jag klarvaken i sängen och filosoferar. Jag kan verkligen inte sova, det finns några alternativ till varför sömnen inte intar min kropp;
*För mycket kaffe-drickande
*För mycket tankar som stör min sömn
*Fullmåne?
*Jag vill inte sova
Eller, Att jag helt enkelt inte är trött.
Som tur är så har jag en vän att prata med på MSN i alla fall, Roddan kan inte heller sova. Och det är jag glad för haha! Dessutom är jag väldigt glad för att mamma glömt att säga upp det mobila bredbandet så att jag kan ligga på nätterna och greja på datorn istället för att sova. (mamma tvingar mig att dra ur internet varje kväll, knasmamma).

Jag vet inte om komentarerna är en nystart, eller bara ett tecken på att vi kan prata. Dom få orden och de leendet fick mig att tänka om. E, du är saknad. Förlåt

Måste försöka komma till ro nu, sov gott sötnosar.

Inga kommentarer: