fredag 2 oktober 2009

Härlig mysfredag



Nu har jag äntligen fått min nya mössa, älskar den! Har även fått hem en skinnjacka men den är jag lite osäker på, känner mig som en raggare. Men som folk brukar säga "alla passar i skinnjacka, även du Sara"... Får se om jag vågar använda den. Den var ändå inte dyr, 499:- bara så det är ju inte allra värst om jag sparar den men inte använder den så mycket. Tror det är samma känsla som med nya pälsen, "detta är inte jag". Men jag älskar att ha såna kläder på mig, så det ska bli jag. Sitter och kollar ut, solen skiner och det är 6 grader i luften. Solen skiner och det är molnfritt.

Snart sätter jag mig i bilen och åker till Tanum och blir nog där till imorgon. Det blir mys med barn, pizza och sedan mys med favorit-Sandra <3. Tror nog att det blir Grebbestad som vanligt ikväll, jag har ingenting emot det för det är där jag trivs. Hoppas på att få träffa några speciella, alltid roligt höhö. Nej nu måste jag ut och röra på mig litegranna, gå till brevlådan och soptunnan. Den promenaden får räcka idag. Det är ju trotts allt fredag.

Har sagt hejdå till Jennifer nu, och precis exakt nu så sitter hon i bilen påväg till Göteborg för att sätta sig på flyget som tar henne till Thailand. Ha det bäst min ängel <3.

Ta vara på er, puss

Inga kommentarer: