onsdag 7 oktober 2009

...

Det var en turbulent kväll igår, förstår inte hur du kan hålla på och mala elakheter över mig. Du gillar extra kryddat lammkött, det är tydligt!

Sitter just nu och väntar på mamma, vi ska laga kvällsmat. Får se vad det blir för mumsigheter. Kanske rökor, bröd och vitsås som är ugnsbakat..det är ägg också kom jag på och dill. Det är min och mammas favorit rätt, kickanmat kallar vi det. Igår gjorde jag tacos. Föresten det känns som min blogg har blivit en mat-blogg. Detta ballar ur.

Vill säga en sak också, Jag saknar Jennifer och Linnéa mer än vad jag trodde att jag skulle göra redan efter såhär kort tid.
Vill säga en sak till, Jag vill snart boka en utlands semester - Bara någon vill åka med.
Har en sista sak att säga också, mamma kom med en spännande erbjudande idag. Får inte säga vad det handlar om...Men vilken grej :)

Ha det bäst <3

(Det kommer inom kort komma ett väldigt laddat inlägg, väntar bara på att rätt stund ska komma)

Inga kommentarer: