onsdag 21 oktober 2009

hihi

Det blev en härlig promenad med massa tjejsnack. Så skönt att få prata ut om saker som man tänkt på en del samtidigt som man ju faktiskt rör på fläsket hihi. Vi fick runt brget i Fjällbacka (den långa vägen). Tack för några mysiga timmar, <3

Sitter nu och kollar runt lite på internet, det har kommit in en del nytt på de olika hemsidorna som jag ofta klickar hem saker ifrån :) Måste bara jobba några timmar till så jag får ihop pengar till det jag vill ha. För det är ju faktiskt så att man måste ha pengarna för att kunna shoppa. Hur tråkigt det än låter, men så är det. Det känns som att någon sitter nere i min hals och killas, liksom sitter där med en toffs hår och drar det upp och sedan ner i otakt. Ibland börjar "håret" i halsen rocka och då får jag en hostattack. Ack ack ack.

Fick precis ett utbrott på stackars mamma, jag åkte hem från Linnéa för att jag skulle äta kvällsmat. Jag tänkte mig ju såklart en gratinerad rätt fårn ugnen, så som flygande jacob eller lassange. Istället kom jag hem där mickrade pankakor, stekt ägg och macka stod på borden. Jag blev så sur så jag fällde några tårar. Nu tänker ni "fan vad bortskämd" men det är jag inte, för jag har ett krav här hemma och det första är - Lagad lunch/middag och ett ordentligt mål på kvällen. Skrutt för denna kvällen. Som straff ska jag nu sitta och spela jättedålig musik på spotify svinhögt så att dom inte hör TV:n. Hoppas dom skärper sig i fortsättningen.



Ps: Hoppas inte mamma såg mina tårar, hon skulle bli så ledsen då. DS.

Sköt om er, Love

Inga kommentarer: