torsdag 26 januari 2012

Torsdag - sista dagen sjukskriven !!!!!!!!

Sitter och lyssnar på RIXFM, och har en kopp kaffe i handen. Visst låter det vuxet, men hade ni varit här i rummet så hade ni tyckt att jag såg ut som ett litet barn. Det blir alltid så att jag sjunker i åldern när jag kommer hem, jag slappnar av på ett annat sätt och jag tillåter mig att inte vara så mogen och ansvarsfull hela tiden. Ibland är jag Sara-den lilla och ibland är jag Sara-den stora.

Snart ska jag gå och ta på mig lite finare kläder och ett stort silvrigt halsband. Efter det så ska jag sätta mig i bilen och köra till farmor för att plocka upp henne. Sedan vidare till Strömstad och hälsa på Linda <3 . Äntligen ska jag få träffa henne igen, en stor BAMSEkram ska hon få. Dessutom ska det bli roligt att ha med Farmor för första gången på, ja jag vet inte när.

Ha en fin dag, Sara

PS: imorgon skiter jag i min rygg och axel, då SKA jag jobba :) DS.

Inga kommentarer: