söndag 22 januari 2012

Jag har tidigare lagt upp bilder på min lägenhet, men nu ska ni få se ännu mer av den och lite mer detaljerade bilder. För jag tror ju givetvis att ni är nyfikna hihi.

Detta är vad man ser när man står i öppningn in i stora rummet från hallen sätt.

När man höjer blicken från dataskärmen så ser man detta, då jag allt för ofta fastnar i soffan just med datorn.

 Och när jag kollar till vänster från soffan så ser jag rakt in i mitt lilla lilla kök, och då blir jag ibland påmind om att jag faktiskt har disk att ta tag  i ...
 Min lilla hörna inne i köket :)
Hallen, sedd från stora rummet.


Köksbordet och min bästa lampa :)
Min egengjorda blomgrupp och även min egengjorda värmeljushållare. 

Tack för mig, nu kommer snart en kompis över på fajitas . =)

Inga kommentarer: