torsdag 12 januari 2012

Jag har helt glömt att visa bilder på lägenheten, men nu tog jag några snabba med min cam haha. Så har jag lärt mig att vissa stora bloggare gör =) Så nu härmade jag dom lite.
Bakom tyget har jag min goa säng

 Har fått in mitt nya bord som jag har målat och slipat. Fick det begagnat från Linda :)

Sista bilden är en blick in i lilla köket.

Kul att ha några bilder att visa i alla fall. Så ska jag ta fler snart, på toan och mer detaljerade bilder.


Hoppas att ni haft en bra dag, jag har jobbat, fikat med mamma och sedan gått promenad. Fick också tummen ur och hämta mitt paket från Nelly. Ska behålla väskan och ett halsband, men tröjan var ingen höjdare. Såg ut som en sumo i den!


2 kommentarer:

Amanda sa...

Psssst, kolla in min blogg..

danielsson sa...

Nu har jag kollat skruttan :D !