torsdag 26 januari 2012

Kom nyss innanför dörren, vilken underbar dag jag har haft idag. Lugn och skön, tillsammans med min farmor. Det var så skönt att sitta och prata med henne i bilen, gå runt inne på plantagen och sedan tillsammans med min syster få en "kvalitets" tid utan dess like. Perfekt. Vi går ju hemma båda två nu, vilka strutsar vi är haha!

Snart kommer mamma hem och då blir det ugnsbakad falukorv med mos. Och ikväll ska jag sova hemma i Fjällbacka igen, när jag sa det till pappa så kollar han på mig med allvarlig min och säger "Men ska du inte sova inatt menar du?" . Jag kollar ner i marken och inser att det är korkat, men säger raskt tillbaka med lite nedstämd ton - Jo jag tänkte sova, och jag får ju använda de fyra väggar som jag betalar för .

Jag längtar till våren och till sommaren, egentligen längtar jag efter ljuset och värmen. För då trivs jag som bäst. Och då är även mina älskade vänner hemma, jippijippijippi!!!

Sköt om er alla sötnosar och fulnosar.

Inga kommentarer: