tisdag 1 november 2011


Tänker tillbaka på min vecka i Cypern, den var väldigt bra. Där var jag tillsammans med min saknade Linnéa. Ibland får man nöja sig med att glädjas åt minnena man har tillsammans. Det är nog så bra.


Undra hur man gjorde för att verkligen minnas stunder förr, innan kameran uppfanns? Satt man och målade för hand då, eller ristade man in i bergen? Jag hade nog inte kunnat minnas allt om inte bilder och fotografier hjälpte mig på traven. Ska plocka ihop ett hundratal bilder nu för att framkalla. Det är ju världens bästa julklapp, till mig själv.



Glöm inte att ta hand om era vänner, tillsammans får vi ju ut det bästa av livet. Och glädjen blir total när man inser att det är samma luft vi andas.


1 kommentar:

Linnéa sa...

sjukt bra resa med bästaste bruuuuuden :D