måndag 28 november 2011

Idag är jag på sånt där underbart glatt humör. Allting känns liksom roligt, motiverande och spännande. Hela dagen har jag skuttat omkring på jobbet, älskat hur jag blivit bemött och det har varit ett slags lyckorus alla dygnets timmar hittills. Dessutom är jag mätt och belåten nu.

Egentligen skulle jag skriva en helt annan sak, men jag kände för att dela med mig av min känsla också haha. Det jag skulle säga var att nu måste ALLA hålla tummarna. För nu är ansökningarna utskickade, är helt pirrig i kroppen. Dessutom har jag grymma referenser. I Love My Life.

Dessutom funderar jag på att åka en sväng till torp och köpa bra blyertspennor och ett block med helt vita papper i. Jag behöver stimulans och använda min kreativitet. Då är måla en perfekt medicin.

Sköt om er. Ni är underbara

Inga kommentarer: