söndag 20 november 2011

Lördagen

Jag har ju glömt att berätta om min gårdag.
För att börja från början så sov jag till jag vaknade av att pappa ringde och ville ha med mig på lastbilstur, fick tacka nej eftersom jag skulle ha älskade Nejla <3. Så jag tog på mig kläder, käkade frukost och hämtade upp lilla skruttan. På vägen hämtade jag även upp Linn som var hemma från Jönköping. Vi drog iväg till Överby, där vi spenderade hela vår underbara lördag. Det blev faktiskt lite shopping, tre julklappar, ett par Vila jeans och en blå tjockare tröja. Helt nöjd.


På vägen hem från Överby släppte jag av Linn, lämnade även av Nejla och drog hem igen. Skulle lägga mig på soffan och vila så vi skulle orka en utgång, istället blev det att jag gjorde massa annat. Som jag inte ens minns nu, men klockan 20 knackade det på dörren, och där stod Linn med packad övernattnings-väska. Vi började pimpla vin och cider. Dock blev det en mun av varje, det smakade inte! Så vi fick oss en lugn hemmakväll i soffan, det är faktiskt inte helt fel det heller. För se vad effektiv jag varit idag !!! :)


Nu ska jag ta mig en shake och krypa ner i soffan, väntar på att mobilen ska plinga till. Tror det blir Beck i backen.

Puss på er!

1 kommentar:

Linnéa sa...

men skriv då din kissunge :D