söndag 27 november 2011

Sitter i soffan, ler lite för mig själv. Detta med skype var käckt, för nu har jag fått kolla på min älskade och saknade Linnéa. Att datorn ballade ur och la av det hör inte till historien.

Har haft en skön helg. På fredagen kom jag hem, sov min fredagslur och sedan väntades det besök. Först kom en kompis från Uddevalla, och efter några timmar så knackade Filip och Linn på dörren. Så mysigt att ha nära och kära hos mig. Så vi spenderade kvällen i soffan och snicksnackade.

Lördagen spenderade jag på Musslan, det var julmarknad i Tanum och då fick jag äran att hjälpa mamma i butiken. Det var mycket folk i farten, och det gjorde det hela mycket roligare. Älskar när det är kö och kunskapen sätts på prov. Efter jobbet åkte jag upp till Nordby för att shoppa lite. Hade sånt sug. Skulle mött upp Filip och Linn där men då la min mobil av så det blev till att shoppa i min ensamhet. Dock var jag verkligen inte ensam i köpcentrat, det var mycket folk. Efter två timmars shopping var jag trött och uttråkad. Så jag satte mig i Bettan och åkte hem igen. På vägen hem svängde jag inom ett gammalt jobb jag hade, Konsum i Strömstad. Handlade på mig lite bra och ha saker, jag är så dålig på att storhandla!!! Kul att morsa på några där.

På kvällen åkte jag till Jenny och hjälpte henne att plugga. Sedan gjorde vi även stallet på Ön. Jag blir tuffare och tuffare gällande dom där stora monstren. Jag visste inte att jag var rädd för hästar, men det är jag tydligen haha!!!

Söndagen spenderade jag i soffan, hemma hos mamma och sedan kom Basse hit och kollade en film med mig. Mysig helg med andra ord. Och oj vad man hinner föra mycket saker när man lägger upp tidsplaner. Jag älskar att ha saker att göra då slipper dom där myrorna i byxorna hoppa runt så.

Nu är det diskdags, för snart knackar det på dörren igen. Puss och Kram

Inga kommentarer: