söndag 9 januari 2011

Jag ska sluta spegla mig, sluta klä mig i vitt och jag ska absolut inte gå ut utan smink. Nu är jag så äckligt vit så det är helt sjukt. Det är så att det nästan lyser om mig. Speciellt tydligt blev det när jag hamnade på samma bild som Amanda igår (hon har varit i Egypten i en vecka). Fy, nu längtar jag till sol bad och värme. Men okej, april april april...Håll ut!!

Idag är en sån dag då jag inte tänker. Det är faktiskt väldigt skönt. Med tanke på hur mycket jag egentligen behöver tänka och borde komma fram till. Men jag vill inte och därför skjuter jag upp det. Faktiskt så handlar det ju inte om liv och död. Kärlek kanske blir bäst om man inte tänker?

Jag gillar att ha ett syfte med saker jag gör. Och vad är egentligen syftet med en blogg?
Nu började jag tänka igen, crap!

Inga kommentarer: