torsdag 6 januari 2011

Igår när jag, pappa och mamma satt och kollade på TV så kom det nyheter. På nyheterna började dom prata om att det gick vinterkräksjuka och att vissa länder var mer drabbade än andra (där var cypern med!!!!!) och så när dom visade vilka länder som var drabbade i stor utsträckning så hade dom ett ljud där man hörde en kräkning. Så äckligt, jag tycker det var lite för mycket. Men efter det så retades jag och pappa flera gånger genom att komma fram i den andres öra och "spy".. Jag blec så äcklad och kom att tänka på när jag nyligen hade magsjuka, och bad till gud att inte få det på länge igen. Vad hände inatt tror ni? JO jag spydde!!! Jag förstår inte hur jag kan spy så ofta nu för tiden. Så nu bär jag på både ett illamående och en muninflamation. Det går bra nu komipis, riktigt bra.
Egentligen är det vidrigt att jag säger detta, men jag var tvungen. Sympati sympati sympati.

Inga kommentarer: