måndag 29 november 2010

Den där känslan tillförlit.
Den där känslan av lycka.
Den där känslan av att inte vilja vara ifrån varandra.
Den där känslan av att inte kunna sluta titta på varandra.
Den där känslan av att inte kunna sluta kyssa den andra på munnen.
Den där känslan av att inte kunna vara utan kontrollen av vad den andra gör.
Den där känslan av att verkligen ha funnit varandra.

Den är underbar, det vet jag

Hoppas att allting snart kommer att bli riktigt bra, sådär bra så att jag nästintill svävar fram.
Idag har jag varit hemma hela dagen, försöker komma i form igen. Men tänk vad ont det kan göra. När jag sitter gör ryggen ont, när jag ligger för plant får jag ont, min säng är för mjuk...Min nacke klarar inte av att ha kudde. Seriöst vad ska jag göra?
Nästan så att jag tvingar in mig i en kompis lägenhet där jag vet att han har en ny säng, den kanske passar mig? hahaha
Nejdå, men det är inte roligt att vara hemma en hel dag på grund av att jag har ont i ryggen och nacken. Det känns liksom så himla onödigt.

Sköt om er.

Inga kommentarer: