lördag 13 november 2010

Igår hade jag en perfekt fredagskväll. För visst är det så att fredag är en dag då man ska varva ner och äta gott. Jag åkte in till Strömstad och där mötte jag upp Sofia och Jenny. Gud vad mysigt vi hade. Satt på park i flera timmar, åt gott och pratade. Själv drack jag isvatten, och det räckte för mig haha. Sånt borde man göra oftare, beställa ett bort, beställa in mat och bara sitta. <3

Idag vet jag inte riktigt vad som är planerat, tänkte egentligen åka och träffa min lila kusin men han var hemma med pappa så jag ville inte störa. Har sån gos lust med honom, kommer krama sönder honom när jag träffar honom. Min fina Joel <3 !! Men istället får jag sitta här med min kopp te och lyssna på musik fram till eftermiddagen. Och det känns inte helt fel det heller faktiskt, för jag är helt slut i kroppen. Men ikväll blir det förhoppningsvis vinkväll med Amanda, Linnéa och Ida :) ! Alltid lika roooooooligt!!!!

Vill somna i din famn, vareviga dag.

Inga kommentarer: