söndag 7 november 2010

Söndag

Härliga söndag.
Vaknade upp och insåg att jag verkligen trivdes med tillvaron. Studsade i myskläderna och gjorde frukost till oss. Sedan åkte vi åt varsit håll. Jag kom hem och möttes av en ivrig mamma och en lite mindre ivrig pappa. Vi håller på och gör om typ hela huset, nya tapeter och småpill. Så för att slippa deras flängande så gick jag ut och städade hela bilen. Skönt nu när det var gjort. Har faktiskt inte gjort det sen i somras, skäms på mig!!!
Sedan efteråt gick jag in och satte mig lite vid datorn för att sedan gå upp och äta middag. Allt gick i sånt skönt och lugnt söndags-tempo.

Nu sitter jag och väntar på ett samtal som talar om vad jag ska göra ikväll, antingen film och mys eller bara vara hemma och gotta mig i soffan. Jag har blivit en riktig liten mystjej nu haha. Så dumt! Tackade nej till utgång igår, vad händer liksom ?!

Hoppas att ni har det bra där ute, sköt om er. Kramar

Inga kommentarer: