tisdag 30 november 2010

Sitter hemma med en rygg som vägrar må bra. Har även ett illamående över mig, och huvudverk som trycker på. Det är någonting i min kropp som inte står rätt till. Borde egentligen åka och kolla upp allting på sjukhuset, men det enda dom gör är att konstatera att jag måste höja min dos med medicin samt börja gå hos sjukgymnast.
Jag trodde att min träning skulle göra livet enklare, men så kommer det bakslag på bakslag. Det är inte lätt att hela tiden klättra den långa vägen upp, gång på gång.

Nu börjar jag se fram emot helgen, då jag ska ha julbord här hemma för mina finaste vänner. Det ska bli riktigt roligt. För att göra allting lite enklare, så kör vi knytis. Det blir både ekonomiskt, roligare och mer spännande. Allting behöver inte vara så traditionellt.

Idag ska Amanda, Linnéa och Ida iväg på Oskar Linnros, förstå hur jag ångrar att ja inte beställde biljetter eller. Hoppas att dom ringer sedan så jag får höra honom spela. Jag vill på konsert, ja det vill jag!

Det börjar bli dags att tänka ut dagens mat, två ingridienser vet jag och det är kyckling och zuccini .. resten har jag inte kommit på ännu. Kanske kan koka lite ris till, ha cfreamfresch som sås med sötsur sås i. Jo men visst låter det väl gott :)

Sköt om er

Inga kommentarer: