fredag 30 december 2011

Sitter i en soffa inne i Uddevalla, iklädd myskläder och raggsockar. koppen med nybryggt kaffe sitter som fastklistrad i min vänstra hand. Det är så skönt när man får till en lugn start på dagen. Jag sov tills mina små bruna öppnade sig själv, kroppen kändes pigg och snuvan kändes inte lika påtaglig längre. Dock vaknade jag nog egentligen av att jag hade ett hostanfall, men det kan behöver vi inte låtsas om.

Funderar på hur jag ska lägga upp dagens plan. Tror jag ska ta på mig varma kläder och bege mig ner till Uddevalla innerstad och gå i de affärer som finns där. Sedan även försöka för första gången i mitt liv äta lunch ute ensam. Det känns så fruktansvärt mobbat, så det blir nog att jag tar en take-away låda och plockar ihop en god meny istället.

Nu ska jag försöka sminka över mitt bleka ansikte och välja ut dagens kläder, tight eller bekvämt det är frågan. Det blir nog bekvämt precis som vanligt.

Ha en underbar dag, det ska jag och min älskade hosta försöka ha. Puss Och Kram <3

Inga kommentarer: