söndag 11 december 2011

Har lagt fötterna högt upp på en hård kudde, krypit i mina älskade mjukisbyxor och tvättat bort sminket. Nu är jag "mysiga Sara" igen. Bara en man som saknas. Idag har vi haft en riktigt underbar dag, första stoppet blev på Skistad där kaffe och smörgås väntade klockan 10. Så mysigt att börja dagen lugnt. Efter en stund så satte vi oss i bilen och åkte mot Överby köpcentrum. Och där var vi inte ensamma, det var minst sagt mycket folk i farten. Vi strosade, babblade, provade, resonerade och drog våra kontokort snabbare än vinden viner. Vi riktigt skuttade omkring, och jag kan med säkerhet säga att vi alla hade lika trevligt. Det var jag, mamma och Linda. Det är så viktigt att få lov att vara tillsammans ibland, bara vara och låta energin styra istället för klockan.


När jag stövlade innanför dörren så tänkte jag att det var ganska lagom många påsar. Men när jag började räkna dom så börjde jag inse att jag visst hade svävat iväg . Dock var tre av påsarna faktiskt mat, och saker inför julbaket som jag ska föröka få till innan helgen. Julgodis <3

Till mig själv köpte jag en prickig topp med guldknappar på ryggen, svarta tighta jeans och ett par svarta mysbyxor. Resten kan jag inte skriva, för tänk om "fel" person läser hihi.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, och kanske kanske åka till Uddevalla. Dock börjar jag 6.30 imorgon så jag är lite osäker. Kanske att sällskapet kan komma hit istället, mys hihi!

Kärlek och respekt <3

Inga kommentarer: