onsdag 7 december 2011

Sitter här med ett lyckorus i kroppen. Äntligen fick jag pussa och krama på min älskade Joel. Jag längtade så mycket så jag nästan sprang ut från jobbet för att snabbt komma dit. Hela dagen hade han gått runt och sagt "min Sara kommer" . Man kan inte bli annat än glad och stolt.

Så nu sitter jag och njuter av att jag äntligen fick träffa honom. Över en middag och en kopp kaffe fick jag min dos. Det var underbart!

Nu börjar jag känna av ryggen riktigt rejält, så jag tror att det får bli ett varmt bad i badkaret. Hade egentligen behövt att boka in en massage. Borde gå på det varannan vecka, eller var tredje. Men som det ser ut nu så är det inte riktigt rimligt. Jag önskar mig en kappsäck full av pengar och en kalender där friskvård var inbokat. Annars är jag nöjd och glad. Älskar livet


Dessutom kommer snart alla mina små älsklingar hem, och det kommer bli så underbart. Det är nästan så att jag har lust att räkna ner dagarna, men det vore ju nästan lite töntigt. Och man vill ju inte klassas som en tönt, eller? haha

Dags att simma några längder i badkaret, Ciao :)

Inga kommentarer: