lördag 17 december 2011

Det handlar om att värna om det fina man har runt omkring sig. Men någon stans mitt i allt värnande så får man tänka efter om man verkligen får något tillbaka.

Är det inte vänskap då det alltid är man själv som hör av sig?
Är det inte vänskap då man hela tiden kommer med förslag men inte får något gensvar?
Är det ett svek då någon ska höra av sig, men inte gör det?
Är det en tjejgrej att ens bry sig?

Just nu kände jag en gnutta besvikelse. Och detta för att allting handlar om en annan person i första hand, Alltid. Handlar det inte om djur, så handlar det om nära, handlar det inte om nära så handlar det om sjukdomar. Ibland vill jag spy på situationen, men oftast tiger jag och fortsätter min kamp.  
Allt för att jag tycker om dig för mycket som vän.

Inga kommentarer: