onsdag 7 april 2010

Onsdag

Vaknade och var tjock i näsan. Huvudet bultade och jag hade svårt att andas ordentligt. Jag fick för mig att det berodde på att jag inte rört ordentligt på mig nu det senaste, och så kan det faktiskt ha varit. Efter en morgonpromenad så mår jag nu mycket bättre. Kan också bero på att jag duschat bort den sista tröttheten och smuttset från helgen. Snart åker jag iväg till jobbet men innan blir det ett stopp hos mamma, där jag ska luncha och passa butiken en stund.

Jag har kommit på en sak, jag kan aldrig göra något i lagom mängd. Ska det vara så ska det då fan vara på riktigt. Tränar jag, då ska jag göra det varje dag. Röker jag, då ska jag röka mycket. Dricker jag, så ska jag vara fullast. Blir jag sugen på att skriva i bloggen, så gör jag det mest hela tiden. Måste lära mig att lägga allt på en normal nivå, haha!

Som sista sak ska jag bara säga det att jag stannar i stan nu någon/några nätter.

Ha en fin dag, <3

Inga kommentarer: