torsdag 15 april 2010

Running

Kom precis hem från en springtur, egentligen skulle det bara vara en vanlig powerwalk men plötsligt var benen i full gång och jag sprang. Skönt när det sköter sig själv, dock är jag helt slut nu men skönt var det =) .

Igår hade jag en perfekt dag, först lite småpill i butiken, sedan kom Sandra hit och myste med mig. Vi gick en riktigt lång promenad, satt ute i solen och pratade om allt vi missat att uppdatera varandra om. Sedan på kvällen så kom Benjamin hit och umgicks med mig och min familj en sväng. Riktigt bra dag :).

Nu bränns det, om tre dagar kommer Linnéa och Amanda hem. Kan inte vänta mer, är helt pirrig i kroppen och full av förväntan inför att dem ska visa alla härliga kort. Men bäst av allt är att jag äntligen får krama om dom igen. Tänk vad tomt det kan bli, när två sötnosar åker iväg. <3

Idag blir det jobb, dock bara ett kort pass. 16-20,15 nästan löjligt lite timmar, men det blir ju alltid något i alla fall. Pengar försvinner snabbare än jag någonsin kunnat förstå att dem skulle kunna göra. (fan vilken konstig mening). Fick i alla fall lön idag, SVINBRA!!!!

Hoppas ni har det bra, jag har det i alla fall jättebra. Känner mig helt glad, pigg och nöjd i kroppen. Våran är underbar.

Kärlek,

Inga kommentarer: