torsdag 8 april 2010

EN KÄNDIS

Nu är jag hemma igen, skönt! Det gick jättebra att jobba dessa två passen, kanske för att jag visste att jag skulle vara ledig nu i tre dagar haha!
Idag hände något annorlunda, det var en kändis på konsum. Hon som spelar Mimmi i filmen, Reine och Mimmi i fjällen. Blev helt nervös och försökte kolla lite diskret. Hon märkte säkert att jag blev fummlig och lite fnittrig. (Jag sa "du får påsarna") För hon glömde köpa egna. Puuh jag är snäll.


Nu har jag precis kommit in från en skön promenad, fick passa på nu medan det äntligen var uppehåll. Mamma fräste med, mysmys!

En sak är konstig, när jag inte är hemma så saknar jag mamma och pappa hela tiden men när jag är hemma så är vi ändå i olika rum nästan hela tiden. Förutom då vi kollar på TV ungefär två timmar varje kväll. Dessutom bråkade jag med papps idag, fick dåligt samvete sedan när jag fick veta att han inte kom hem i tid bara för han hade köpt delar till min bil. Förlåt :( ... Men faktiskt så var jag så jävla hungrig så jag grinade, och då ringde jag och skällde för han åkte runt med min mat i bilen... Ja jag vet, kanske inte jättemoget gjort men ändå.. Nöden har ingen lag.

Peace

Inga kommentarer: