måndag 4 januari 2010

Tiden går fort när man har roligt.








Dagarna rullar på och nu börjar verkligheten komma ifatt igen. De senaste dagarna har bestått av fest, mat, mys och vinterlek.
Året har börjat bra, och detta är min första ensamma dag sen i torsdags. Det kändes konstigt att sova ensam i sängen inatt, haha jag har blivit vad med att det är någon som ligger och knör på mig.
Nu sitter jag och lägger in lite bilder här på datorn, väntar ivrigt på att våra nyårsbilder från nyårsafton ska komma upp på facebook. Det finns speciellt en som jag längtar efter, stundens hetta.

Just idag har jag så mycket tid att tänka och jag har kommit fram till en del saker.

*Jag saknar Linnéa, Jennifer och Amanda väldigt mycket.
*Jag har blivit allt mer sugen på att åka utomlands.
*Jag har fan inget jobb...De fyra nästkommande månaderna ser mörka ut, riktigt mörka!
*Min choklad gör mig glad i magen,

Ha det underbart, Kram Sara

Inga kommentarer: