tisdag 29 december 2009

:)

Paniken sprider sig i kroppen och jag börjar känna en känsla av obehag.

Hoppas att nyår blir bra, trotts att jag inte har en aning om vad som händer. Som tur är så verkar det inte vara någon som vet vad som händer. Alla heter något i stil med "ååh vad händer på nyår?" "Vart smäller det?" osv... Jag börjar tro på en hemmakväll, jag, oxfilén och champagne. Kanske inte het fy skam, men fan vad sorgligt.

Mamma kom precis hem från jobbet och som vanligt la hon sina mjuka händer på mina axlar, fick ståfräs på armarna och stone-nippels (hahaha hur fan stavas det?). Det är -14 grader ute, vilket inte är så bra för jag är jättesugen på promenad i skenet av gatlykter i Grebbestad.

Helgen har varit bra, annandagen bestod av fest. Först kom Jennifer hit och myste vi öppnade bla. julklappar och drack några cider. Efter några timmar kom Linnéa också hit <3. Sedan körde pappa oss till Tanushede där vi var hemma hos min docka, det var roligt. Efter några timmar så kom taxin och hämtade oss och vi satte av mot Grebbestad, där vi befann oss i flera timmar. Koncerven hade sin sista partykväll, ska tydligen bli hotell där.. Tråkigt!

Dagen efter annandagen var vi i Grebbestad, det gula huset börjar kännas lite som vårt. På natten åkte vi hem till Tanum och busade. Sedan i söndags var det dags att jobba med familjen och Jennifer, så det var bara till att ta på sig kläder och kliva upp. Efter inventeringen blev det god middag med mamma och pappa, och sedan kom Sandra hit på kvällen igen.
Måndagen bestod av mys, mat, vitlök och hockey. På kvällen åkte vi till Nautic och kollade på Frölunda-Färjestad med Magnus och Rikard. :)

Och idag...har jag bara vilat och skuttat runt i mina raggisar och min stora fleecetröja. Har även format en plan för mitt hårs framtid. Lockigt, ljust, långt.

Hoppas ni haft goa mellandagar, och att ni har planer för nyår.

Sköt om er, <3

Inga kommentarer: