tisdag 19 januari 2010

blablabla

Igår började jag för hundrade gången ett nytt liv.
Det började klckan 11.30 på Tanumstrand. Där mötte jag upp Millan och Sandra. Vi skrev in oss och traskade upp till gymmet, jätteskönt var det!! När jag gick där ifrån var jag mör i kroppen och kände mig jätteduktig. Väl hemma så lagade jag ett riktigt bra mål med mat och på kvällen var jag hos en i Grebbestad : ). Bättre dag var längesen jag hade. Idag har jag vart ute på powerwalk och sedan bara varit med mig själv och försökt att glömma min träningsverk som jag har i armarna.
Ikväll blir det Grebbestad igen, tacos och handboll. Mys!

Imorgon ska jag möta upp Millan klockan 10 på Tanumstrand för ännu ett pass, nu har jag tagit del av en del nya övningar så vi ska försöka göra vårt bästa utav kunskapen vi bär på. :)

I lördags var det en jätterolig fest hemma hos Cassandra, så roligt att umgås med nya folk. Det är alltid lika uppskattat, enligt mig. Innan Cassandra så var jag hemma hos Malin tillsamans med Millan, Malin (såklart) och Johanna :). Där sjöng vi singstar och fixade med presenterna :). Sedan blev det som sagt party hos Cassandra och efter det en tur till Hörnet. (egentligen kunde vi skippat hörnet för de var rätt tråkigt där). Men det roligaste med hela kvällen ska jag berätta nu, hahaa!

Jag gick fram till Roma (ett gatukök där, även pixxeria på vardagar och innan 20.00. Jag knackade på rutan och frågade om jag fick låna lite värme och en mobilladdare. Bagaren var jättesnäll och trevlig så efter en stund hade han äntligen hittat ett uttag där jag kunde sätta in mobilladdaren och ladda telefonen. Sedan beställde jag mat (var ju tvungen att ge honom något) och så stod jag till en början på utsidan och åt den. Sedan efter kanske 3 minuter så kom han tillbaka och viskade till mig "Kom runt"..först fattade jag inte, men sen förstod jag. Då hade han öppnat in till värmen, in i restaurangen. Jag blev så glad, för nu slapp jag ju stå där ute och frysa arslet av mig. Istället kunde jag stå inne och prata med dom samtidigt som jag drack gratis coca cola och lyssnade på deras "svin-bra" musik. Klockan 3 gick jag ut igen, och då kom min skjuts för att hämta mig. Sedan blev det en tur till Dingle och sen äntligen hem så klockan 5 var jag hemma. Vilken knas och rolig kväll det blev :).

Ska försöka hålla tag i mitt beslut gällande att jag inte ska dricka så mycket längre, max en gång varannan vecka. Allt för att kunna ta igen mig sen till sommaren (hahaha). Rock'n roll väntar.

Fan tråkigt inlägg, aja hejdå.
sköt om er, <3

Inga kommentarer: