tisdag 5 januari 2010

.

Snuvig, ont i huvudet, ont i halsen och svettas/fryser om vart annat!
Just idag är jag inte i bästa skick, jag kan tänka mig att jag ser ut lite som en äcklig gammal tand. Jag går runt planlöst i min ljusblåa morgonrock och mina knästrumpor är uppdragna strax över knät.

Samtidigt som det är väldigt mysigt att bara gå runt här hemma så sprider sig en känsla av rastlöshet fram inom mig. Jag skulle varit med Jennifer idag, men har inte hört något av henne. Hon dissar mig nog hihi! busfia. Får försöka få med henne på fest ikväll istället, =)!

Jag blev så glad förut när jag hörde att min mobil gjorde ett läte ifrån sig, när jag kollade på skärmen vad som hände så var det Amanda som ringde och jag blev så glad. När någon ringer en vanlig tisdag bara för att fråga hur det är, det är då man märker att man har fina vänner <3.

Det börjar bli dags att forma en plan inför ikväll nu, jag hoppas på trevligt snicksnack i gulahuset innan en lugn utgång i Grebbestad. Dessvärre vet jag inte hur jag ska orka att festa ikväll, det känns väldigt långt bort just nu. Men efter en ansiktsmask, dusch och hårinpackning så är jag nog igång igen.

1 kommentar:

one day you will. sa...

haha pucko du har ju inte heller hört av dig! jag vill inte bli smittad heller :O