måndag 7 december 2009

Hemma igen

Äntligen är jag hemma.
Jag har spenderat min helg i Norrköping och sedan i skärholmen-Stockholm. Det har varit roligt och mysigt, men samtidigt jobbigt och stressande. Att köra stor bil i Stockholm utan att ha en aning om vart man ska, kan inte sluta på annat vis än i panik och jobbiga känslor inom sig. Som sofia sa, "min puls går i 200 nu".
Jag var där med Kajsa och Sofia, :). Kände inte Kajsa sen innan men det funkade bra ändå, klart att det blir lite spänt till en början och sånt. Men Sofia känner jag ju som tur är hihi.

Nu är jag i alla fall hemma, så igår efter dryga 5 timmar kom jag innanför dörren. Och idag vaknade jag av att en kompis i Strömtad skickade "om du ska ha öl och sprit så finns det hos mig" och sedan en stund senare hände något som jag väntat på så länge nu. Jennifer skickade sms och sa "jag är hemma nuuuu". Jag blev så glad, dock var jag å sjukt trött så jag visade inte riktigt min glädje men det var en lättnadskänsla. Hoppas jag får träffa henne ikväll eller imorgon.

Ligger nu i sängen och myser, njuter av att vara hemma. Sjukt vad man uppskattar sitt egna hem när man varit ifrån det några dagar. Martin sa till mig i fredags att jag måste åka hemifrån oftare för som det rä nu så längtar jag hem efter 10 timmar ungefär. Och ja du har rätt, så som övning drar vi antagligen till Stockholm (igen) på onsdag. Jag, Martin och Sandra!! <3

Dags att ta tag i dagen, nu har jag slappat tillräckligt hihi. Dessa hitills 12 timmar har varit 12 sköna timmar, sömn, oboy och vatten. I like my life <3

Sköt om er, det ska i alla fall jag göra : )
´

Inga kommentarer: