tisdag 22 december 2009

SaraLouiseDanielsson

Namn: Sara Danielsson
Ålder: 19
Ursprung: Sverige!
Nämn något som gjorde dig glad igår: Positiva kunder :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Ställde om klockan för jag insåg att 8 var alldeles för tidigt att tå upp..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i badet med ansiktsmask och tända ljus.
Det sista du sa högt: Nej jag tror vi ska inventera innan flytten.
Det senaste någon sa till dig: Ska ni inventera på nyårsafton eller?
Vad har du druckit idag: Juice och massa vatten
Vad var det senaste du åt: Julgodis, muuums
Vad var det senaste du köpte: Två trisslotter

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit,
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och väldigt mycket snö på gång
Godaste glassmaken: Choklad eller riktig vanilj glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte, men däremot tror jag på intresse vid första ögonkastet!

Sover du tungt: Förr gjorde jag alltid det, men nu för tiden sover jag knappt =/
Drömmer du mardrömmar: Hahaha jaa, om en man!
Trivs du med ditt jobb: Absolut, i alla fall det hos mamma : )
Favoritklädsel: Den lilla svarta.
Vad ser du om du tittar till höger: En rodd-maskin och en gran (som är full av paket under)!
Vad gör dig glad just nu: Kärlek
Vad ska du göra härnäst: Kolla på Andra avenyn

Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Trött men glad..
Hur många kuddar sover du med: Jag har inte kudden på någon, men brukar hålla en i famnen!
Morgon eller nattmänniska: Nattmännsika!!
Vad är viktigast för dig: Vänskap, Familj och kärlek.

Är du kittlig: hahaha om jag vill
Snarkar du: Ibland, eller det är nog mer så att jag andas tungt tror jag haha
Stjärntecken: Firre
Stökigt eller välstädat: Mittemellan!

Inga kommentarer: