söndag 20 december 2009

Jul på Liseberg

Sitter i soffan och myser för mig själv. Mina fötter är som isbitar och mina händer är som svettiga disktrasor. Min kropp fungerar inte som den ska nu när det är så kyligt ute. Det är tydligt!

Igår blev det en lugn kväll, gick och la mig klockan 23. Hade några alternativ men kände inte för något, så sova var mitt slutgiltiga beslut hihi. Om min docka hade haft körkort så hade det blivit en myskväll hemma, men så var ju inte fallet så vi fick prata istället.

Nu ska jag snart gå och platta mitt trollhår, för snart åker jag och Sandra till Göteborg. Vi ska gå på jul på Liseberg :). Så himla mysigt, grillat äpple, rostade mandlar och sockervadd. Hoppas att isen är öppen också, för då kanske vi kan åka lite skridskor. Har även hört att det finns en skidbacke, aah vi får se vad som händer :).

Ha en fin söndag, ta hand om er!

Här befinner jag mig idag, <3

Inga kommentarer: