tisdag 1 september 2009

hihi

Kom hem för någon timma sedan, första dagen i skolan gick bra. Det kändes konstigt att komma tillbaka till skolan, när min inställning enda från första året på gymnasiet har varit "Jag kommer inte sätta min fot i en skola fören minst tre år efter studenten". Nu står jag här med slipsen i mangeln. Eftersom det var första dagen idag så var det lugnt och vi hade några raster och slutade redan 11,40. Efter det gick jag bort till mamma (okej jag åkte) och åt mat. Sedan kom farmor på besök, alltid lika söt.

Fick ta mig en promenad bort till Hedemyrs för att kolla lite på övervåningen. Jag hittade mina två första julklappar. Tidigt jag vet, men det är September idag så det är bara tre månader kvar.

Hoppas eran dag är bra. Själv ska jag ner och ro lite på roddmaskinen nu.

Puss*

Inga kommentarer: