fredag 4 september 2009

=)

Det regnar ute, det blåser ute, löven faller av från sina trygga grenar.
Hösten är på väg hit nu, hösten börjar närma sig. September månad, äro grå.
Vaknade upp av ett ryck idag, kände att något inte var som det borde. Kollade på mobilen efter ett tecken på vad som kunde gått snett, direkt förstod jag. Känslan kom från att jag inte haft igång mobilen inatt. Det är som ett beroende för mig, att alltid vara kontaktbar. Tänk om D har ringt, tänk om någon vän velat ha tag på mig för att säga att den låg på sjukhus, tänk om mamma ringt mig för att säga att det var poliskontroll någon stans. Tänk om ingen ringt, då hade jag kunnat känna ett lugn inom mig. Nu vet jag inte, men egentligen vet jag ändå. Ingenting har hänt, alla mår bra.

Sitter framför datorn och kollar runt på facebook samt skriver på en läxa.
Jag skaskriva 40 saker som jag är bra på, lättare sagt än gjort.
mina fem första är följande:
1. vara social
2. höra av mig till mina vänner
3. uppskatta min familj
4. köra bil
5. sova länge på morgonen....

Det får bli till att hoppa in i duschen nu och duscha av mig gårdagens träningssvett, haha! Sedan ska jag pyssla om mig själv lite och plocka fram kvällens outfit. Ikväll blir det till att gå ut i Uddevalla med mina två J:n kommer bli helt underbart roligt. Längesen jag besökte krogarna i Uddevalla, närmare bestämt dagen innan studenten. Skrämmande!!

Hoppas ni får en fin kväll, vad ska ni hitta på?
Love Sara

Ps: Är bjuden på sexparty ikväll, men det va för sexigt för mig så jag bangade Ds.

Inga kommentarer: