onsdag 9 september 2009

Härlig onsdag :)

Det har blivit en del kompis tid nu det senaste och jag älskar det verkligen. Igår åkte jag till Johanna för att ha idol kväll tillsammans med Jennifer och Cassandra också. Det var jättemysigt att sitta och knö i soffan, äta god macka och lite nötter. Jag hade inte hunnit att börja längta efter Idol igen, men det var riktigt roligt att det dragit igång igen. Dock blev jag besviken idag när det inte gick, istället var det den där dumma Sverige matchen i fotboll.

Idag har jag varit i skolan till 12 och efter det åkte jag hem till sjuklingen Sandra, fick dragit henne ur huset och satt henne i bilen. Vi åkte till Grebbestad och åt på Sjögrens bageri, jättemysigt ställe : ) För mig blev det en räksallad och två små grillade brödbitar, för Sandra någon grillad macka med mozarella och någon skinka. Vi satt där i flera timmar och redde ut saker som hänt det senaste, härligt med tjejtid. Egen och Ego-tid. När jag kom hem fick jag ett ryck att städa mitt rum så nu luktar det jättegott, har dock inte orkat dra ut dammsugaren igen haha.

En sjukt rolig sak som hände i Grebbestad skulle jag vilje berätta, men jag kan inte pågrund av vissa saker. hahahahah, jag kan inte sluta skratta på hur dumma vi måste sätt ut. Herregud!! Nu sitter jag framför TV:n med pappa och kollar på 5.an. Är trött i benen efter en långpromenad, det är viktigt att komma igång nu. Måstemåstemåste komma igång på riktigt! När jag var ute och gick så åkte Daniel förbi, jag vinkade men blev jätterädd när han tutade på mig. Hoppas inte han såg att jag råkade stuttsa till hahaha. Snacka om sprätten ;)!

Nu ska jag gå upp och göra en kopp Té, ja jag är en kärring.

Föresten, jag vet att du läser. Jag hoppas du snart återvänder. <3

Love från Sara :)

1 kommentar:

one day you will. sa...

Sara ditt huvve, Idol gick ju efter fotbollen!