onsdag 23 september 2009

:)

Tänk vad mycket en TV kan styra någons liv, någon som verkligen älskar någon serie eller någon som inte kan sova utan att kolla på TV i kanske 4 timmar. Jag har ett enkelt liv där TV inte är så stor del av det. Men förut när jag var ute och gick så kom jag att tänka på att jag ökade takten bara för att jag ville hem och kolla på TV. 18,30 börjde nämligen Unga mödrar. Jag kom även på att det är nått nästan varje dag som jag "måste" kolla på. Hihi, så vem vet det kanske har växt ett litet beroende inom mig ändå.

Måndag: Tinas Cockalong Tisdag: Andra Avenyn <3 Onsdag:Unga mödrar, Efterlyst Torsdag: Lyxfällan Fredag: Postkods miljonären Lördag: Inget speciellt :) Söndag: Inget speciellt :)

Nu sitter jag i TV soffan och kollar på reklam, faktiskt ganska tråkigt om jag ska vara ärligt. Väntar på att klockan ska bli 21 så jag kan kolla på Efterlyst. Har varit ute och gått idag, skönt som tusingen. Sedan när jag kom hem så skuttade jag in i duschen och gjorde hårinpackning samt så filade mamma mina fötter :) Så nu är jag gosvänlig. Bara mina håriga ben kvar att göra något åt haha! -Senare problem!
Efter skolan idag fick jag ett ryck så jag åkte och handlade lite gott att lägga i frysen så man vid tillfälle kan göra en smarrig middag :). När jag kom hem så kokade jag ihop köttfärsås, fullkorns spaghetti samt lite rivna morötter. Borde ha kryddat den lite mer, tycker alltid att det är så himla svårt att veta hur mycket man ska krydda. Speciellt när det är första gången man lagar något så är det ju extra svårt att veta hur mycket krydda som krävs. På fredag får äntligen mamma äta igen så då ska jag laga mysmiddag till oss alla tre. Receptet hittar du här :)

Sitter nu och blickar runt i blogvärlden, är helt besatt av modebloggar. Önskade jag hade en lika fin garderob som så många andra tjejer i min ålder runt om i Sverige. Vill också ha massa svarta fodral, kornblå klänningar, fina jeans, en skinnjacka, lårhöga stövlar samt en paljettväst...och mycke mycke mer såklart..... Hittade en blogg idag som jag aldrig tidigare besökt, så fina kläder :).

Nu blir det till att äta lite apelsin och prata vidare på msn. Ha det underbart <3 style="text-align: center;">

2 kommentarer:

one day you will. sa...

haha, det var väl inte första gången du gjorde köttfärssås? vill minnas en gång uppe på tureborg för några år sedan...hahahaha!

danielsson sa...

HAHAHAHAHA! men alltså, första gången som jag har en aning om hur man ens gör ;)