tisdag 16 oktober 2012

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest.... Nej okej, seriöst Hej =)

Jag sitter och feberyrar tror jag. det är både varmt och kallt samtidigt. Ont i huvudet samtidigt som jag inte har det. Benen är tunga samtidigt som dom är smalare än dom någonsin har varit. Jag förstår inte, men det är väl detta som är svensson-sjukan influensan antar jag.

Idag fick jag ta tag i mig själv och åkte till min frisör för att klippa bort mina slitna toppar i håret. Det slutade med att jag kom hem med en "kort" hårfrisyr och helt fri från slitna kluvna hårtoppar. Det känns toppen att kunna svänga med ett friskt hår. hmm, det är ju nästan så att jag borde fira mitt friska hår i helgen. Får tänka vidare på det vid ett senare tillfälle.

Jag hörde från en kompis i Kalmar att bloggar är en perfekt plugg-pause göra och då slog det mig "Aha, vad ska jag ha för anledning till att jag läser minst 10 stycken olika om dagen?" Jag får komma på något eget, kanske att så länge som jag inte har en hund så har jag tid att ..... eller, är man singel så får man lov att dejta med datorn om kvällarna...

Jag bara yrar, men en sak vet jag. Jag längtar efter mina älskade vänner för dom är bäst <3 p="p">

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah, "en kompis från Kalmar". Är det såååååå du benämner mig för dina coola vänner där hemma ;) hahah

danielsson sa...

Hahahahahahaha!