onsdag 17 oktober 2012

Min vän fyller 22 år idag!


Idag är det en stor dag för min fina vän Amanda Gustavsson <3 p="p">
Hon fyller hela 22 år, vilket är jämt eller ojämnt beroende på hur man ser det och hur man vill se det.
Vi ser det som en anledning till att fira henne i alla fall, så det har jag lovat att jag ska göra, i November!

Hoppas verkligen att du har haft en helt underbar start på dagen, och att din fortsatta tid idag kommer att göra dig till en nöjd tjej. Den dagen då man fyller år, ska man kunna lägga fötterna på kudden och tänka "Vilken dag jag har haft idag, detta firar jag med att ha fötterna på huvudkudden - bara för att jag kan"

Det är svårt att med ord krama dig, men jag skickar över en internet-kram, en instragram kram, en facebook kram och en telefonkram. Puss på dig min svamp!

Jag har tvingat med dig till Tanumstrand

Vi har festat hemma hos Filip

Vi har firat din 20 årsdag.

Vi har firat midsommar tillsammans

Vi har varit på festival tillsammans

Jag har besökt dig och ditt dåvarande löshår i Jönköping

Vi har varit på en underbar resa till Rhodos tillsammans.


Inga kommentarer: