måndag 15 oktober 2012

Det var väldigt längesedan jag skrev här, så därför kände jag att det var dags att ta upp bloggandet igen. Till min stora förvåning känner jag skrivsug igen och det ska man ju ta vara på.

Idag vaknade jag upp med bultande huvudvärk, grötig hosta och svullen hals. Det var bara till att lyfta på luren och säga det att jag inte kommer att komma till jobbet idag. En besviken röst på andra sidan säger "Men du kommer väl kunna följa med till Ullared imorgon?". Det är nämligen så att det är jag och en tjej på jobbet som har bestämt oss för att åka till Ullared imorgon. Så denna sjukdom kom då minst sagt olägligt. 
Alvedon, Strepsil och nässpray kanske kan bota mig till imorgon. Vi håller tummarna.

Nu ska jag sätta mig och kolla runt efter något fint boende. Antagligen kommer jag att skena iväg i tankarna och hamna inne på länkar med lägenheter för dryga 3 miljoner. Ni vet dom där perfekta vindsvåningarna i vitblaserad panel med högt i tak. Jag gör ett försök.

Ha det toppen!

Inga kommentarer: