torsdag 18 oktober 2012

En vän fyller 22 år idag


Idag är det min underbara vän Linnea Spindel som fyller hela 22 år. Nu är vi äntligen lika gamla, så nu har jag inte åldern emot mig när vi diskuterar längre. 
Jag hoppas att du får en helt underbar och perfekt dag, och att vädret är bättre där borta i Kalmar än här. Men jag tänker såhär, att regnet som faller ner här det är som ett slags ballongregn för din skull. Det låter ju roligare och bättre. I vilket fall som helst så önskar jag dig en fantastisk dag, många grattis från Skistad HURRA HURRA HURRA!






Vi kan sjunga bra tillsammans, enligt oss själv.

Vi har varit på Cypern, bara vi två

Genom åren har vi haft många mysiga och roliga "spelkvällar".

Vi har varit uppklädda tillsammans

Varit på roliga hemmafester.

Varit i Grekland tillsammans med två andra kompisar.

Jönköping har vi också besökt tillsammans, där vi träffade tre andra underbara människor.

Sist men inte tråkigast, vi hade en underbar sommar tillsammans.

GRATTIS!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Puuuuusss min sötfia