söndag 11 juli 2010

Vilken kväll jag hade,

Igår hade jag en perfekt kväll med mina finast vänner vid min sida. Klockan 19 ungefär började folket komma och det dröjde inte länge fören vi var lulliga och pratglada. Vi började med att sitta på baksidan, men när solen hade gått ner så långt att vi inte kunde följa efter den mer så övervägde vi att följa pappas råd att sätta oss på framsidan :) . Så då satt vi där tills vi skulle åka. Där emellan dansade vi, drack något blaskigt jag hittade på mitt rum, lyssnade på "bra" musik, pratade och hade riktigt roligt. Tack för att ni gjorde denna kväll till den perfekta <3 !

Det har blivit lite av en tradition att jag har förfest hemma hos mig den dag då det är Carneval i Grebbestad. Om jag inte missminner mig så har vi varit här fyra år i rad nu, kanske tre. Och det blir alltid så lyckat. Ungefär samma folk brukar komma, plus några samt minus några.

Nu ska jag försöka få in korten på min dator, dock är dom nog inte så snygga hahaha..

Hoppas ni har lika ont i hela kroppen som jag, för fan vad det bultar i armen och fötterna. MEN DET VAR DE VÄRT!!

Kärlek

Inga kommentarer: