söndag 4 juli 2010

Lördagen,

Vilken hosta jag fått, det är så att det skär i halsen. Men vad gör väl det när man haft en perfekt helg? :) Igår kväll åkte jag ner till Linnéa för att senare sticka ner till samhället där räkor, bröd och aioli väntade. Vi satte oss på bryggkanten och dinglade med benen, Linnéa knäckte en bärre och jag satt och skrattade åt att hon var lite full redan då. Sedan mötte vi upp Ida, Sara och Linnea och begav oss senare bort till Mörhult för att fortsätta deras förkrök. Det är viktigt att få en stadig grund innan man går ut haha annars går de fan inte att ha en utekväll mer än någon gång i veckan.

Efter att jag kört in vännerna till "centrum" igen så åkte jag upp till Simon för att hämta Daniel. Men som alltid så tog det sju gånger så lång tid än vad man tror att det ska göra. Fast tillslut fick jag med mig grabbarna som skulle åka till Grebbestad så då bar det iväg. Och väl på plats så regnade det så vi blev dyngsura bara av att gå från bilen till kallsup. Förövrigt var det tråkigt i Grebbestad, en ibland får man ställa upp :) .

Hoppas att ni hade en underbar lördag, och glöm bort erat dåliga mående idag för tänk vad lyckad kväll ni hade igår. Föresten jag har verkligen kommit på det att man kan fan dansa nykter...men helvete vad stelt det blir. Ser ut som en robot-dans.






2 kommentarer:

Amanda sa...

har du glömt att jag också var med igår eller?? ;)

danielsson sa...

Du är ju med på en bild snutten :D