fredag 2 juli 2010

Att älska livet

På morgonen bestämde sig jag och Johanna oss för att steka i solen. Så vid 12 kom jag till Edsvik där vi solade och doppade tårna i vattnet hela dagen. Med ett rött ansikte och en aningen ömmande rygg så åkte vi senare ner till Grebbestad :) .

Där hade vi en perfekt tjejkväll, vi började med räkfrossa på Macri. Sedan gick vi vidare och tog ett glas på varje litet uteställe vi kunde hitta (typ). Notan för kvällen blev 1101:- Vi får hoppas att det var värt det haha.. Men det var de absolut.

Längesedan jag kände mig så glad, ledig och framåt. Kvällen slutade på ett oväntat men bra sätt också. Ska åka tillbaka till Grebbestad om någon timma och testa lyckan igen. Då i Converse, bekväm klänning och strumpbyxor. För ikväll måste mina små fötter få vila.






Sköt om er,

Inga kommentarer: