söndag 11 juli 2010

Trött

Det var längesedan (midsommar) som jag kände mig såhär trött, orkeslös och matt. Har legat på soffan hela dagen, sovit varannan timma och under min vakna tid har jag tänkt på alla fina minnen jag faktiskt redan har fått ihop denna sommaren. Sommaren 2010 kommer bli en riktigt bra, många roliga händelser, fina folk, inga problem och helt killfri. Vi gillar det, och nu kör vi vidare.

På onsdag är det Winnerbäck och då ska vi på't igen. Kan knappt vänta, men först är det två dagars arbete att se fram emot :) . Tänk vad mycket enklare vardagen blir bara man har något kul att se fram emot. Någonting som kommer att hända, det kan vara en dag på stranden, shopping, kalas, fina vänner på ett berg, en romantisk dag eller vad som helst. Alla borde vi ha något att längta efter, mest hela tiden.

Ska hoppa in i duschen nu, för jag tror inte jag luktar så gott. Dessutom ska jag byta sängkläder innan jag kryper till kojs för mina fötter var allt annat än rena igår.

Sköt om er, imorgon ska jag försöka summera sommaren som gått hittills. <3

Inga kommentarer: