lördag 3 juli 2010

Precis kommit hem från ett dopp

Kom precis hem från ett skönt dopp i sjön som ligger några kilometer här ifrån. Förutom att Daniel försökte dränka mig så var det jävligt skönt. Vad varmt det börjar bli i vattnet nu, hoppas att jag snart vågar mig i havet. Men faktiskt så tror jag att det blir ett dopp nu till veckan efter jobbet. Hoppas värmen är här för att stanna, även om det inte är solsken så är det så skönt att kunna sitta ute utan att frysa. Sitta in på småtimmarna och umgås, skåla och sjunga allsång. Det är sommar.

Hoppas på en bra kväll nu, och det tror jag absolut att det blir. Dock blir den nog nykter även idag, för jag har sån tandvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det känns som att någon har skurit ett snitt i munnen på mig samtidigt som det känns som att det är på väg att födas en melon under tandköttet på mig. Ont gör det, och detta är inte första gången jag känner sån smärta på grund av dessa dumma visdomständer. Smärta !

Inga kommentarer: