tisdag 6 juli 2010

Att komma in i andra andningen,

Vad skönt det är att komma in i rutiner. Nu har jag kommit in i detta med att jobba tidigt och faktiskt gå och lägga mig tidigt. Såklart missar man mycket skoj på kvällarna, men det tar jag igen på mina lediga dagar samt till hösten. Ska bli så skönt att vara ledig lördag-måndag nu efter denna veckans slit.
Varje dag när jag kommer hem så går ögonen i kors, jag måste nog öva på att hålla energin vid liv ända fram till 22 på kvällen. För hur lätt är det inte att bara sova i "tio minuter". Tio minuter blir lätt en timma, och då är det ju kört sedan. Men jag har kommit på hur jag håller mig vaken, jag gör olika saker så som dator, TV, är ute, lagar mat osv. Låter kanske konstigt, men bara jag inte gör samma sak i mer än 20 minuter så håller jag mig vaken haha.

Nu ska jag lägga in bakpotatisarna i ugnen, för ikväll blir det bakpotatis, kräftröra, räkröra och en god sallad till :) . Detta serveras på min altan, kom förbi om ni har lust hihi.
Sandra, kommer du ihåg hur skeptisk jag var till den maträtten innan du tvingade mig att smaka en gång?

Kramis

Inga kommentarer: