måndag 6 juni 2011

Vilken härlig eftermiddag jag och Jennifer fick till. Efter att vi suttit i bilen tio minuter för att vänta på att regnet skulle ge med sig så gick vi till Café grön. Ett helt nystartat Café som ska ha öppet året om, i lilla Fjällbacka. Riktigt roligt att någon vågar satsa här.
När vi hade fikat färdigt så gick vi ner mot havet och satte oss på en brygga och solade oss. Helt underbart var de, det är kvalitetstid om något. Älskar doften av hav och tång.

Nu är det sommar, och då gör jag som så många andra. Jag spenderar all min lediga tid med mina älskade vänner. Grillparty, rosé, jordgubbar, badar, solar, jobbar, fest, trädgårdsmys, mingel . . . . . . Älskade sommar! Den är så välkommen hit.

Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng, ska bli så skönt. Dessutom har de hänt något stort, jag har bytt täcke i sängen . Tjocka duntäcket är på vädring och mitt tunna sommartäcke ligger inne i lakanet. Perfekt.

Imorgon ska jag jobba, sen mys med Linnéa. Ska nog överraska med räkor på någon klippa, hoppas bara att solen skiner på oss.

Kram på er!

Inga kommentarer: