måndag 20 juni 2011



Igår hade jag en jättebra dag. Spenderade den mesta tiden av dagen utomhus, tillsammans med mamma och pappa. Vi grejade med grönsakslandet, planterade, körde gräsklippare, sladdade runt med volvon, bjöd Linda och Linus på middag (jag var mästerkocken), tog en liten tripp med Linda och kollade på nya/gamla hus och bara myste tillsammans allihopa.


På kvällen när L och L hade åkt hem, så åkte jag ner till min fina Emma och spenderade resten av kvällen. Egentligen har vi ett lite hemligt eget ställe som vi alltid sitter vid, men igår satt vi och gottade oss på bryggan istället. Och mitt uppe i allt gos och kos så kom Donalda inreglande mot oss, vi blev lite nervösa och tänkte att han skulle lägga till där vi satt...men som tur var så satte dom kurs mot en annan brygga. När vi satt där så var det mer eller mindre fisk-krig i vattnet, det såg ut som att det kokade i vattnet. Vid 22, åkte jag hem igen för att sova.

Idag har jag jobbat 7,30-14 och sedan gjorde jag några ärenden på Tanum. När jag var färdig skulle jag hem och fixa med nätet och rödisorna som jag hade köpt, ner i jorden kom fröna och nätet blev snyggt uppspänt över plantorna/fröerna. Sedan fick jag ett samtal från en vän som kör lastbil så då åkte jag en sväng med honom också.

Funderar på vad som händer nu, kanske skulle taget med någon fin liten vän och äta langos.

Sköt om er, Kram

Inga kommentarer: